»po dolgih letih sodelovanja s čudovitimi partnerji ta film pomemben dosežek. Je prvi celovečerni animirani film za otroke s slovenskim producentom in režiserjem, kjer so vsi producenti enakovredni partnerji - kar je v tej industriji redkost. To ni le pomemben trenutek za film, temveč tudi zgodovinski mejnik za slovenski animirani film in filmsko krajino nasploh.«
»Kako pomembno je pripovedovanje s pomočjo glasbe v animiranem filmu.«
»Konija Steinbacherja prepoznavamo kot vrhunskega in pomembnega ustvarjalca animiranih filmov v domačem in mednarodnem prostoru.«
»Ko v ospredje prihajajo ustvarjalke in ženski liki, je pomembno negovati teme, ki odstirajo sodoben pogled na spol in spolno identiteto.«
»Prvič je to uporabil v filmu Dušana Povha Intermezzo. Za animacijo v tem filmu je prejel nagrado za izreden preskok v animaciji lutkovnega filma.«
»Fascinantna študija nasilnega razmerja v družini dveh, s pravo mero začinjenosti in tehnično briljantnostjo.«
»Potem ko so Jurija Norštejna imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»Nagradi nam ogromno pomenita, priznanja nam dokazujejo, da je slovenski animirani film na pravi poti. Glede na nacionalno specifiko bomo težko parirali produkcijam večjih trgov, medtem ko smo z avtorskim pristopom že zdaj v svetovnem vrhu.«
»Kratki animirani film Steakhouse avtorice Špele Čadež na poetičen način in z določeno mero črnega humorja prikazuje surovost partnerskega odnosa ter s pomočjo vsebinsko in tehnično brezhibnega izdelka gledalca zapelje v zgodbo. V mehkobi vizualne podobe nas preseneti razplet, ki ga gledalec ne pozabi zlahka.«
»Prav blazno narobe tega filma ni mogoče razumeti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju